143

انعم فیاز کی خوبصورتی کی کیا تعریف کی جائے اس کے ہونٹوں کے نیچے بنا تل بھی بہت خوبصورت ہے ایسی خوبصورت اداکارہ دھونڈنے سے بھی نہ ملے

انعم فیاز کا شوہر بھی اس کی خوبصورتی پر ناز کرتا ہے اور کہتا ہے کہ میری بیوی جیسی خوبصورت بیوی قسمت والوں کو ہی ملتی ہے پاکستانی اداکارہ انعم فیاز کی اپنے شوہر کے ساتھ نئی خوبصورت تصاویر

انعم فیاض پاکستان کی ایک مشہور اداکارہ اور ماڈل ہیں اور انہوں نے 2017 میں اپنے سب سے کم ڈرامے کیے اور ان کے ڈراموں کی فہرست تشنگی دل کی، جلتے گلاب، محبت مشکل ہا، جنت، کبھی سوچا نہ تھا، اور عادت ہے۔ اس نے اسد انور سے 25 نومبر 2016 کو مکہ، سعودی عرب میں شادی کی۔

اس کی معصوم شکل اور اس کی ٹھوڑی پر کالا تل اسے دوسروں سے مختلف بناتا ہے اور اس کی شکل کو بہتر بناتا ہے کیونکہ وہ اپنے چہرے کی قدرتی ساخت کی وجہ سے بہت خوبصورت نظر آتی ہے اور حال ہی میں اپنے شوہر اسد کے ساتھ تصاویر میں نظر آتی ہے اور خوش دکھائی دیتی ہے۔

اس کے بولنے کا منفرد انداز بھی اسے الگ کرتا ہے۔ وہ بچپن سے ہی تھیٹر اور ماڈلنگ میں دلچسپی رکھتی تھیں۔ کچھ سرفہرست انم ٹی وی سیریز “منتظیر”، “عشق عبادت”، “زرد موسم”، “میری ماں”، “گھر ایک جنت”، “میرا یہاں کوئی نہیں” ہیں۔

انعم فیاض نے مشہور برانڈز کے لیے متعدد فوٹو شوٹ بھی کروائے ہیں۔ انم فیاض ایک پاکستانی ٹیلی ویژن اداکارہ ہے۔ وہ احمد حبیب کی بیٹیاں اور میری ماں جیسے ڈراموں میں پرفارم کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ ان کے دیگر کرداروں میں عشق اور پرورش ٹی وی شو شامل ہیں۔

انعم فیاض نے کئی برانڈز کے لیے بہت سے فوٹو شوٹ کیے ہیں اور کئی اشتہارات میں بھی کام کیا ہے۔ اس کی خوبصورتی اسے مزید معصوم بناتی ہے اور ہر سیریز میں اس کے تاثرات اسے مزید خوبصورت بناتے ہیں۔ آئیے دیکھتے ہیں انعم فیاض کی ان کے شوہر کے ساتھ خوبصورت تصاویر جن میں وہ پیلے رنگ کی شرٹ اور نیلی پینٹ پہنے ہوئے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں