اگرآپ بھی ان بیجوں کا راز جان لیں تو آپ

آج آپ کو پپیتا کے بیج کےبارے میں بتائیں گے۔ اس کا ماسک بنانا سکھائیں گے ۔ یہ آپ کی سکن کو سخت کرے گا۔ اور آپ کی سکن کی فائن لائنز کو ختم کرے گا۔ اس کے اندر میگنیشیم پایا جاتا ہے ۔ اورآئرن پایا جاتاہے۔ اور زنک کی بہت زیادہ مقدار پائی جاتی ہے۔ اس وجہ سے آپ اسے اپنی سکن پر استعمال کریں گے۔ یا اپنے بالوں پر استعمال کریں گے ۔ یا اگر آپ اسے اپنی ڈائیٹ پر استعمال کرتے ہیں ۔ ان تمام حالت میں یہ آپ کی سکن پر گلو لانے کے ساتھ ساتھ آپ کی سکن کو سخت کرے گا۔ پپیتے کے بیجوں سے ماسک کیسے بنایا جاتا ہے؟اس کےلیے پہلے ایک فرائی پین لینا ہے۔

او راس میں ہاف کپ پانی ڈال دیں۔ اس کے بعد ایک بڑا چمچ براؤن شوگر کا ڈال دیں۔ اب ا س کو اتنی دیر پکانا ہے۔ کہ یہ ایک لیس دار پانی بن جائے۔ جیسے ہی یہ تھوڑ ا پک جائے ۔ تو اس میں جو پہلی چیز شامل کرنی ہے۔ وہ پپیتے کے بیج کا پاؤڈر ہے۔ جو کہ پنسار سے مل جائے گا۔ اس کاایک چمچ ڈال دیں۔ اور اسکے بعد چاو ل کاآٹا شامل کریں گے۔ چاو ل کاآٹا اور پپیتے کےبیج کا پاؤڈر کی مقدار دونوں برابر رکھیں گے ۔ اس کےبعد انڈے کی زردی شامل کرنی ہے۔ اس میں سفید ی نہیں ڈالیں گے ۔ آپ نے ایک چائے چمچ کے برابر زردی شامل کرنی ہے۔ اس سے زیادہ مقدار میں شامل نہ کریں۔یہ لوشن کی طرح تھک سا میٹریل تیار ہوجائےگا۔

ا س کی اپلیکیشن کا طریقہ یہ ہوتا ہے کہ اس کو دو سے تین دن کے لیے بنا کر بھی رکھ سکتے ہیں۔ آپ نے اپنے چہرے کو اچھے سے وا ش کرنا ہے۔ اور اس کے بعد ایک برش کی مدد سے اپلائی کرلیں۔ جیسے ہی یہ خشک ہوجائے۔ آپ کو اپنی سکن پر سختی محسوس ہوگی۔ جب آپ کو لگے کہ یہ پوری طرح خشک ہوگیا ہے۔ توآپ نے اپنے فیس کو سادے پانی سے دھولینا ہے۔ اور آپ فوری طور پر دیکھیں گے کہ سکن پر بہت اچھا گلو آتا ہے۔ اور آپ کی سکن بہت زیادہ نرم وملائم ہوجاتی ہے۔ اور آپ کواپنی سکن پر بہت اچھی سختی محسو س ہوگی۔ آپ کو اس کو آزما کر دیکھ لیں۔ انشاءاللہ!آپکو اس سے واضح فرق دکھائی دےگا۔

کیٹاگری میں : صحت

اپنا تبصرہ بھیجیں