105

نورا فتحی، جیکولین فرنینڈز سوکیش چندر شیکھر سے تحفے واپس کریں گی۔

بھارت کے انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) کی جانب سے اداکارہ نورا فتیحی اور جیکولین فرنینڈس کے تحائف ضبط کیے جانے کا امکان ہے، جو انہیں مجرم سکیش چندر شیکھر نے دیا تھا۔

قریبی ذرائع کے مطابق انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ جلد ہی بالی ووڈ کی خوبصورت اداکارہ نورا فتیحی اور جیکولین فرنینڈس کو مجرم سکیش چندر شیکھر کی جانب سے دیے گئے کروڑوں کے تحائف کو اپنے قبضے میں لے لے گا۔

200 کروڑ کے منی لانڈرنگ کیس میں حالیہ پیش رفت کے مطابق، ای ڈی جلد ہی قیمتی اشیاء کو اپنی تحویل میں لے گی۔ ای ڈی کے اہلکار نے بتایا کہ چونکہ انہیں پہلے چارج شیٹ داخل کرنی تھی، اس لیے اس عمل میں ناپسندیدہ تاخیر ہوئی۔

چالو کریں۔
قریبی ذرائع کے مطابق ’اسٹریٹ ڈانسر‘ اداکار نے ایک سوالیہ نشست کے دوران حکام کو بتایا ہے کہ وہ مجرم کی جانب سے تحفے میں دی گئی بی ایم ڈبلیو کار کو ضبط کرنے کے لیے آزاد ہیں۔

اسی طرح، ‘ریس 3’ اداکار نے دعوی کیا ہے کہ وہ سکیش چندر شیکھر کے پس منظر کو نہیں جانتی تھی اور وہ سکیش کی طرف سے انہیں دیے گئے تحائف کو ضبط کرنے کے عمل میں حکام کے ساتھ تعاون کرنے کے لیے تیار تھی۔

مبینہ طور پر، ‘کک’ اسٹار کو دسمبر 2020 سے اگست 2021 کے درمیان کروڑ پتی سکیش چندر شیکھر کی طرف سے 10 کروڑ سے زیادہ کے تحائف ملے ہیں، جب کہ اداکار/ڈانسر نورا فتحی کو کنمن کی بیوی لینا ماریا پال نے ایک BMW کار تحفے میں دی تھی۔ یہ تحائف مشتبہ طور پر بھتہ کی رقم کا استعمال کرتے ہوئے خریدے گئے تھے، جس سے اداکاروں کو جرائم کی رقم ملتی تھی۔

مزید یہ کہ بتایا جاتا ہے کہ سکیش نے جیکولین کی بہن کو جو کہ امریکہ میں مقیم ہیں ایک BMW کار اور ایک پورش کار اور اس کی والدہ کو تقریباً 1,80,000 ڈالر بھی پیش کیے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں