115

پاکستانی مشہور گلوکار گل پانرا نے مری جا کر مری کی خوبصورتی میں چار چاند لگا دیے

پختون گلوکار ہونے کی وجہ سے یہ اتنی زیادہ خوبصورت ہے کہ پاکستانی اداکارائیں بھی اس کی خوبصورتی کی تعریف کرتی ہیں پاکستانی گلوکار گل پانرا کی مری میں نئی خوبصورت تصاویر

گل پانڑا پاکستان شوبز انڈسٹری کی ایک مشہور اور باصلاحیت گلوکارہ ہیں اور وہ 6 ستمبر 1989 کو پیدا ہوئیں اور 2021 کے مطابق ان کی عمر 23 سال ہے اور وہ 2009 میں اپنے اداکاری کا آغاز کرتی ہیں اور 2013 میں انہوں نے ماشااللہ ماشااللہ گا کر لوگوں کو متاثر کیا۔ پاکستان کے سامعین

مشہور پشتو گلوکارہ گل پانڑا آرٹس اینڈ انٹرٹینمنٹ پکچرز پر یہاں آن لائن آسانی سے رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔ دلچسپ تصاویر دیکھنے والوں کو شدت سے اپنی گرفت میں لے لیتی ہیں اور حال ہی میں گل پانڑا مری میں تھیں اور وہ ایک خوبصورت سیاہ لباس اور لمبا کوٹ پہنتی ہیں۔

گل پانڑا کو برطانیہ میں اپنے مداحوں کی جانب سے زبردست ردعمل ملا، جہاں انہوں نے حال ہی میں ویلنٹائن ڈے کے موقع پر چند کنسرٹس پرفارم کیا۔ پشتو اور اردو گلوکار نے ہفتے کے روز اردو اور پشتو کے متعدد گانوں اور آدم زاد کی خوبصورت پیش کش سے موسیقی کے شائقین کو اپنے سحر میں جکڑ لیا۔

معروف پاکستانی گلوکارہ گل پانڑا کو بھی مری میں برفباری سے لطف اندوز ہوتے دیکھا گیا۔ پشتو لوک گلوکارہ جنہوں نے عاطف اسلم کے ساتھ کوک اسٹوڈیو میں من امید ایم گا کر شہرت حاصل کی اور اپنی خوبصورت آواز اور خوبصورت چہرے کی وجہ سے اپنے مداحوں سے داد وصول کی۔

گل پانڑا ڈانس ویڈیو کی تحقیقات مزید کارروائی کے لیے خیبرپختونخوا کے چیف سیکریٹری ڈاکٹر کاظم نیاز کو بھیج دی گئیں۔ آئیے دیکھتے ہیں مشہور گلوکارہ گل پانڑا کی وہ دلکش، شاندار اور خوبصورت تصاویر جن میں وہ مری میں تھیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں