فٹ شازیب خان زادہ اپنی پیاری بیوی کے ساتھ ورک آوٹ کرتے ہوئے

اینکر پرسن اور صحافی شاہ زیب خانزادہ کی سکس پیک ایبس کے ساتھ تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہے اور شائقین ایک سنجیدہ صحافی کو ایسے فٹ جسم کے ساتھ دیکھ کر دنگ رہ گئے۔

ان کی اہلیہ رشنا خان نے انسٹاگرام پر تصویر شیئر کی۔ اور اس تصویر کو تمام شائقین کی جانب سے بہت زیادہ پسندیدگی مل رہی ہے۔

تصویر کے سوشل میڈیا پر دور دور تک جانے کے بعد ، ہم نے پاکستان کرنٹ کا مشہور اخبار پیپر شاہ زیب کے پاس ایک مستند ذریعہ تک پہنچا اور اس کے فٹنس اور روزانہ کھانے کے منصوبوں کے بارے میں کچھ سوالات پوچھے۔

ذرائع نے بتایا کہ شاہ زیب ہمیشہ صبح سویرے اٹھتے ہیں اور بلیک کافی گھونٹتے ہوئے اخبار کا مطالعہ کرتے ہیں۔ ذرائع نے مزید انکشاف کیا کہ شاہ زیب ناشتے میں زیادہ تر پھل اور جوس رکھتا ہے اور اس کا معمول کا لنچ روزانہ چھ انڈوں کی سفیدی ہے۔

جب ہم نے اس کے ورزش کے معمول کے بارے میں سوال کیا تو بتایا گیا کہ وہ اپنے گھر میں روزانہ دو گھنٹے کام کرتا ہے کیونکہ اس نے کوویڈ 19 شروع ہونے کے بعد جم جانا بند کر دیا تھا۔ وہ ٹرینر کی خدمت یا مشورہ لیے بغیر ، خود ٹریننگ کرتا ہے۔

جب ہم نے ان کے کھانے کے معمولات کے بارے میں سوال کیا تو ذرائع نے بتایا کہ شاہ زیب کے پاس چکن کے ٹکڑے ہیں یا تیل کے بغیر رات کے کھانے کے لیے خشک قمیہ۔ چاول ممنوع ہے ، روٹی یا کارب اس کی خوراک میں شامل ہیں۔ جبکہ یہ بھی بتایا گیا کہ وہ ان اشیاء کو دو ہفتوں میں ایک بار استعمال کر سکتا ہے ، لیکن رائتا یا چتن کے ساتھ تین یا پانچ چمچ چاول/بریانی تک محدود ہے۔

شاہ زیب پاکستانی ٹیلی ویژن ایوننگ کرنٹ افیئرز ٹاک شو ، ‘آج شاہ زیب خانزادہ کی سات’ کا ایک بہترین حصہ لیتے ہیں جو پیر سے جمعہ تک جیو نیوز ای اے اے سی کے دن آتا ہے۔

اس کے علاوہ ، اس کے شو میں گرم بھاپ والا گرم کپ سبز چائے پر مشتمل ہے ، ذرائع نے تصدیق کی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں