مشہور سوشل میڈیا اسٹار ناصر خان جان نے شادی کرلی

سوشل میڈیا پر اپنے منفرد انداز کی وجہ سے شہرت حاصل کرنے والے ناصر خان نے شادی کر لی۔

ناصر خان جان نے کل اپنے ٹویٹ میں کہا کہ وہ شادی شدہ ہیں۔

ناصر خان جان نے پہلی دو تصاویر پوسٹ کیں جس میں وہ اپنی بیوی کے ساتھ نظر آرہے ہیں لیکن بعد میں ان تصاویر کو حذف کردیا۔

تصویر کو حذف کرنے کے حوالے سے ناصر خان جان نے کہا کہ تصویر کو خاندانی مسائل کی وجہ سے ہٹایا گیا ہے اور وہ شائقین کے شکر گزار ہیں کہ انہوں نے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

انہوں نے شادی کی دیگر تصاویر اور ویڈیوز بھی شیئر کیں جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئیں۔

انہوں نے اس سے قبل اکتوبر 2020 میں اپنی منگنی کا اعلان کیا تھا۔واضح رہے کہ ناصر خان جان کامیڈی ویڈیوز اور شائقین کو اپنی منفرد اور منفرد سالگرہ کی مبارکباد کی وجہ سے پاکستان کے سوشل میڈیا ستاروں میں سے ایک ہیں۔

پاکستانی سوشل میڈیا سٹار ناصر خان جان نے شادی کر لی۔ انہوں نے سوشل میڈیا پیغام کے ذریعے اپنے مداحوں کو اپنی شادی کے بارے میں آگاہ کیا۔ ناصر خان جان نے اپنی شادی کی تصویر بھی اپنے مداحوں کے ساتھ سوشل میڈیا پر شیئر کی۔ خان جان کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر میں دلہن نے سرخ شادی کا لباس پہنا ہوا ہے جس میں اس کا چہرہ نظر نہیں آرہا جبکہ ناصر خان جان بھی بیٹھے ہوئے نظر آرہے ہیں۔ اس سے قبل ، اکتوبر 2020 میں ، اس نے منگنی کرلی۔ واضح رہے کہ ناصر خان جان کامیڈی ویڈیوز اور شائقین کو اپنی منفرد اور منفرد سالگرہ کی مبارکباد دینے کی وجہ سے پاکستان کے سوشل میڈیا اسٹارز میں سے ایک ہیں۔ یہاں یہ بات بھی قابل ذکر ہے۔

وہ ناصر خان جان ، جو دوسروں کی زندگیوں میں رنگ بھرتا ہے ، ایک سوشل میڈیا سیلیبریٹی سے زیادہ مذاق سمجھا جاتا ہے۔ سوشل میڈیا کے محبوب ستارے ناصر خان جان کی ہر ویڈیو اور پوسٹ کے جواب میں لوگ اسے برا بھلا کہتے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں