پانی کی موٹر کس طرح چلائیں کہ بجلی کا بل کم آئے؟ بجلی کا بل کم کرنے کرنے کے چند آسان طریقے جس سے آپ کا ہزاروں کا بل بھی کم آئے

پانی کی موٹر ہر گھر میں ہوتی ہے کسی کے ہاں چھوٹی تو کسی کے ہاں بڑی، کچھ کے گھروں میں تو دو ہوتی ہیں ایک میٹھے پانی کی اور دوسری کھارے پانی کی دونوں کے لئے اگر بجلی کے بل کی بات کریں تو زیادہ تر بل اس موٹر کا آتا ہے جس سے کھارا پانی استعمال کیا جاتا ہے۔ ہر مہینے بجلی کے بل کو کم کرنے کی وارننگ اکثر گھروں میں مرد حضرات دیتے ہیں تاکہ کچھ حد تک بچت کی جا سکے دراسل وہ بجلی کی بچت کرنے کا نہیں بلکہ بل کی بچت کرنے کا کہتے ہیں ظاہر ہے مہنگائی کے دور میں بل کم کرنے سے اچھا کوئی بچت کا طریقہ نظر نہیں اتا۔

آج ہماری ویب میں ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں پانی کی موٹر کے ذریعے بجلی کو کم کرنے کے چند مفید مشورے جن پر عمل کرکے آپ بھی اپنے بجلی کے بل کو کم کرسکتے ہیں۔

٭ سب سے زیادہ بجلی کا بل موٹر کی وجہ سے اس صورت میں آتا ہے جبکہ بار بار موٹر چلائی جائے، اکثر گھروں میں بچے ایسی حرکت کر دیتے ہیں کہ تھوڑا سا پانی کم ہوا فوراً موٹر چلا دی یا پھر مذاق میں ہی چلا دیتے ہیں جس سے موٹر کو جھٹکا بھی لگتا ہے اور بل بھی زیادہ ہوتا ہے۔ مناسب ہے کہ پانی کی موٹر کو صبح اٹھتے ہی چلائیں اور 1 گھنٹے سے زیادہ نہ چلائیں۔

٭ ہر ہفتے پای کی موٹر کی صفائی کریں اس کے اطراف اگر مٹی لگی ہے تو اس کو صاف کریں، موٹر پر تیل یا گریس وغیرہ لگائیے اس کے پہیوں کو صاف کریں تاکہ موٹر کے اندر اس کے اوپری پرزوں میں گندگی یا مٹی نہ جمے۔،

٭ دن میں 1 گھنٹے موٹر چلائیں او جب دیکھیں کہ پانی ختم ہونے والا ہے اس وقت چلائیں اور کوشش کریں کہ جس وقت موٹر چل رہی ہو پانی کا استعمال کم کریں تاکہ موٹر جلدی بھر جائے اور بجلی کے اضافی یونٹس خرچ ہونے سے بچ سکیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں