یہ بچہ اسکول بھی نہیں گیا اور مدرسے بھی نہیں لیکن پھر بھی ۔۔ دنیا کا سب سے کم عمر یہ حافظ قرآن بچہ کون ہے جس کی تلاوت لاکھوں لوگ سنتے ہیں؟

دنیا میں ہر جگہ مسلمان موجود ہیں اور ہر سال ہی کئی لاکھ مسلمان حافظ بنتے ہیں لیکن ہم آپکی ملاقات ایک ایسےبچہ کروا رہے ہیں جس نے 3 سال کی عمر میں قران پاک مکمل حفظ کر لیا ہے۔اس بچے کانام عبدالرحمان فراح ہے اور اسکا تعلق نارتھ افریقہ کے شہر الجیریا سے ہے۔اس بچے کو آج دنیا بھر میں سب سے کم عمر حافظ قرآن ہونے کا اعزا حاصل ہے۔

صرف یہی نہیں عبدالرحمان فراح تلاوت کے دوران تجوید کا بھی بہت خیال رکھتے ہیں۔

عبدالرحمان فراح کے والد کا کہنا ہے کہ ان کا بچہ ایک دن بھی نہ تو اسکول گیا اور نہ ہی کبھی مدرسے گیا ہے معلوم نہیں اسے کیسے پورا قرآن پاک حفظ ہو گیا اور کہا کہ جب وہ اپنے بچے کے ساتھ کار میں سفر کرتے ہیں تو انکا بچہ قرآن پاک کی تلاوت سننے کی زد کرتا ہے اور بیشتر اوقات اسے لبوں پر قرآن پاک کی آیتیں بھی ہوتیں ہیں۔

بیٹے کی بڑی کامیابی پر عبدالحمان کی والدہ کہتی ہیں کہ جب یہ بچہ دنیا میں آنے والا تھا تو میں قرآنی چینل دیکھتی اور سنتی تھی مزید یہ کہ خود ان ایام میں اور خصوصاََ جمعہ کرو ز سورۃ الملک اور سورۃالکھف کی تلوت کرتی تھی شاید اللہ پاک نے یہ اس کا ہی صلہ مجھے عطا کیا۔ اس کے علاوہ والدہ کا کہنا ہے کہ مجھے یقین ہے کہ یہ بچہ اللہ کی جانب سے لوگوں کیلئے اسلام اور قرآنی حقانیت کی روشن نشانی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں