ثناجاوید کی بلال اشرف کے ساتھ خوشگوار تصاویر

شائقین نے اس پوسٹ پر تبصرے شروع کر دیے ہیں کہ یہ ثنا جاوید کے شوہر ، معروف گلوکار عمیر جسوال کی طرح نہیں لگتی۔ دوسری جانب بلال اشرف نے بھی اپنے اکاونٹ پر یہی تصویر شیئر کی ہے۔ یہ پوسٹس ایک خوشگوار حیرت ہے ، اور سوشل میڈیا پر اس پروجیکٹ کے بارے میں افواہیں گردش کرنے لگی ہیں جس میں دونوں فنکار ایک ساتھ کام کر رہے ہیں۔

پاکستانی شوبز انڈسٹری کی اداکارہ سائرہ یوسف کی اداکار بلال اشرف کے ساتھ سیلفی سوشل میڈیا پر گردش کر رہی ہے۔

سائرہ یوسف نے تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ “مہربان لوگ بہترین ہوتے ہیں۔” دوسری جانب بلال اشرف نے سائرہ یوسف کے ساتھ بلیک اینڈ وائٹ تصویر شیئر کی اور سائرہ یوسف کو ٹیگ کرتے ہوئے کچھ خفیہ الفاظ لکھے۔

سائرہ یوسف نے تبصرہ کرتے ہوئے ہنستے ہوئے کہا کہ یہ ملاقات پر ان کا استقبال کرنے کا ایک طریقہ ہے۔
اداکاروں کی ان تصاویر نے شائقین کو حیرت میں ڈال دیا ہے کہ کیا یہ دونوں اداکار جلد ہی ایک ٹی وی پروجیکٹ میں ساتھ نظر آئیں گے یا اگر وہ دونوں فوٹو شوٹ میں مصروف ہیں۔

معروف پاکستانی گلوکار عمیر جسوال نے اپنی بیوی اداکارہ ثنا جاوید کے ساتھ شیشے پہنے ایک نئی سیلفی شیئر کی اور کہا کہ اس نے اپنی بیوی کے شیشے پہنے ہوئے ہیں۔

عمیر جسوال نے مداحوں کو بتایا کہ وہ اپنی بیوی کے شیشے چوری کرنا پسند کرتے ہیں۔ گلوکار عمیر جسوال نے اپنی اہلیہ ثنا جاوید کے ساتھ سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ایک خوبصورت سیلفی شیئر کی ہے ، اس تصویر میں دونوں بہت خوش نظر آرہے ہیں۔ ۔

عمیر جسوال نے ایک سیلفی شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ “اپنی بیوی کے شیشے چوری کرنا اس کی اپنی خوشی ہے۔”

یاد رہے کہ ثنا جاوید اور عمیر جسوال کی شادی گزشتہ سال اکتوبر میں ہوئی تھی۔
عمیر جسوال نے ثنا جاوید کے شیشے چرا لیے۔

ثنا جاوید کا شمار پاکستان کی بہترین اداکاراؤں میں ہوتا ہے۔ اس نے ڈرامہ خانی ، رسوائی ، زارا یاد کار جیسے بہترین ڈراموں میں اپنی اداکاری کے جوہر دکھائے۔ دوسری جانب عمیر جسوال پاکستان کے معروف گلوکار ہیں۔ کنسرٹ دینے کے ساتھ ساتھ کک نے سٹوڈیو میں پرفارم بھی کیا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں