سارہ فلک اورنج لباس میں ملحق نظر آتی ہیں۔

معروف پاکستانی اداکارہ سارہ خان جنہوں نے گزشتہ سال شادی کے بندھن میں بندھ دیا ، نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ایک چھوٹے سے مہمان کی آمد کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ فلک اور میری زندگی میں تھوڑا مہمان جلد آرہا ہے ، بس ہم سب کو اپنی دعاؤں میں یاد رکھیں گے

واضح رہے کہ چند روز قبل انسٹاگرام پر گلوکو ماڈل فلک شبیر نے اپنی کہانی پر ایک تصویر شیئر کی تھی ، جس کے بارے میں شائقین کا کہنا تھا کہ شاید فلک شبیر اور سارہ خان کے گھر ایک نئے مہمان کی آمد متوقع ہے۔

فلک شبیر نے انسٹاگرام پر ایک تصویر شیئر کی جس میں ایک عورت حاملہ ہے جبکہ اس کا شوہر بچہ پیدا کرنے کے بارے میں سوچ رہا ہے۔ گلوکار نے لکھا کہ یہ رشتوں کا حسن ہے ، سبحان اللہ!

معروف پاکستانی اداکارہ سارہ خان اپنے شوہر ، مشہور گلوکار فلک شبیر کو پھول دینے کی عادت کے بارے میں کہتی ہیں کہ وہ دن نہیں گزرتا جب فلک شبیر پھول نہیں دیتا۔

خوبصورت جوڑے فلک شبیر اور سارہ خان ، جنہوں نے گزشتہ سال کورونا لاک ڈاؤن کے دوران شادی کے بندھن میں بندھے تھے ، کے سوشل میڈیا پر لاکھوں فالورز ہیں جو ان کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں اور انہیں ایک ساتھ دیکھنا چاہتے ہیں۔

سوشل میڈیا اکاؤنٹ انسٹاگرام پر ، سارہ خان کے پھول لینے اور فلک شبیر کی پھولوں کی سینکڑوں ویڈیوز موجود ہیں ، جس کی وجہ سے ہر پرستار فلک شبیر جیسا جیون ساتھی تلاش کرنے کے لیے تڑپتا ہے۔

فلک شبیر کی یہ عادت سارہ خان کو کیسی لگتی ہے؟ اس راز سے پردہ اٹھاتے ہوئے سارہ خان نے ایک انٹرویو میں کہا ہے کہ فلک شبیر اسے کہنے کے لیے صرف ایک پھول دیتا ہے ، اگر آپ دیکھیں تو اس پھول کی زیادہ قیمت نہیں ہے۔ لیکن یہ ان کے لیے بہت اہم ہے ، وہ پھول انہیں سارا دن اچھا بناتا ہے اور ان کا موڈ خوشگوار ہو جاتا ہے۔

فلک شبیر کو ملنے والے پھولوں کے بارے میں سارہ خان مزید کہتی ہیں کہ “جس دن فلک شبیر اسے نہیں دیا جاتا ، اسے لگتا ہے کہ آج کا دن تھوڑا ادھورا ہے ، اس دن میں کمی ہے۔”

فلک شبیر نے ایک بار پھر سارہ خان کو پھول پیش کیے۔

سارہ خان کہتی ہیں ، “فلک شبیر کے لیے یہ ان کے لیے اپنی محبت ظاہر کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ فلک اسی طرح اپنی محبت کا اظہار کرتا رہتا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں