‏’شہبازشریف کو ماموں بنادیا گیا یا بنایا جا رہا ہے‘‏

مشیرداخلہ و احتساب شہزاداکبر نے کہا ہے کہ ن لیگ والےدستاویزات لہراکرچلےجاتےہیں شیئربھی کردیں ‏شہبازشریف کو ماموں بنادیا گیا ہے یا ماموں بنایا جا رہا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں گفتگو کرتے ہوئے شہزاداکبر نے کہا کہ ن لیگ کا وطیرہ رہا ہے ‏مختلف چیزوں کو ٹکڑوں میں پیش کرتے ہیں ہمارےپاس مجسٹریٹ کےآرڈرکےعلاوہ کوئی دستاویزات نہیں ہے ‏مجسٹریٹ کےآرڈر میں سلیمان شہزاد اور ان کے اکاؤنٹس کا ذکر ہے ن لیگ والےدستاویزات لہراکرچلےجاتےہیں ‏شیئر بھی کر دیں۔

شہزاداکبر نے کہا کہ شہبازشریف کو ماموں بنا دیا گیا ہے یا ماموں بنایا جا رہا ہے 2018میں برطانیہ میں اکاؤنٹس ‏سلیمان شہباز کے منجمد ہوئے تھے شہبازشریف نےتوبرطانیہ میں اپنےاکاؤنٹس بندکرادیئےتھے لندن میں مشکوک ‏ٹرانزیکشن پربھجوانےوالےسےبھی سوال ہوتا ہے شہبازشریف نےبیٹےکوپیسےبھجوائےتوان سےبھی سوال کیا گیا ہو ‏گا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں شہبازشریف کیخلاف کیس کااین سی اےسےتعلق نہیں ڈی جی نیب خصوصی طور ‏پر شہبازشریف کےکیس کیلئےنہیں گیاتھا ڈی جی نیب سمیت ایک پوراوفدبرطانوی حکومت کی درخواست پر گیا ‏تھا این سی اےنےتفصیلات شیئرکرنےکی درخواست کی تھی جوشیئرکی گئی۔

ان کا کہنا تھا کہ این سی اےکی اپنی انکوائری تھی وہ ہمیں بتانےکےپابندنہیں ہیں شہبازشریف کیخلاف نیب ‏رپورٹ کو شیئرکرنےکی درخواست کی گئی تھی پوری دنیامیں قانون ہےتفتیش میں معلومات شیئرکی جاتی ہیں، ‏شہبازشریف کیخلاف ٹی ٹی، منی لانڈرنگ، اختیارات سےتجاوز کے کیسز ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں