ماہی بلوچ تازہ ترین خوبصورت تصاویر مری میں – پاک شوبز کی مشہور شخصیت

ماہی بلوچ پاکستان شوبز انڈسٹری کی شاندار اور خوبصورت اداکارہ ہیں۔ اس نے اقرا یونیورسٹی سے بیچلر کی ڈگری مکمل کی۔ وہ 13 دسمبر 1992 کو لاہور (پنجاب ، پاکستان) میں پیدا ہوئیں۔ وہ ایک بلوچ خاندان میں پیدا ہوئی۔ وہ کراچی میں پیدا ہوئیں لیکن کچھ عرصے بعد وہ اپنے خاندان کے ساتھ کراچی (سندھ ، پاکستان) منتقل ہوگئیں۔

اس نے اپنا پہلا ٹیلی ویژن ڈرامہ سیریل کیا جس کا نام بابول کی دعا لیتی جا ہے۔ اس ڈرامہ سیریل میں بہت سے لوگوں نے اس کے کردار کی تعریف کی۔ اس ڈرامہ سیریل کے بعد ، ہم اسے مختلف ڈراموں کے پروجیکٹ میں دیکھ سکتے ہیں جس میں وہ ڈرامہ ہٹ ہونے میں اہم کردار ادا کرتی ہیں۔

اب پاکستان شوبز انڈسٹری میں ان کی بہت زیادہ فین فالوئنگ ہے۔ اس کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس جیسے فیس بک اور انسٹاگرام پر بھی فین فالوئنگ ہے۔ وہ ان سوشل نیٹ ورکس پر اپنی یادیں اور تصاویر اپنے مداحوں کے ساتھ شیئر کرتی ہیں۔ اس کے مداح ان ایپس یا ویب سائٹس کے دوران اس کے ساتھ مضبوط تعلق رکھتے ہیں۔

حال ہی میں اس نے انسٹاگرام پر اپنے مداحوں کے ساتھ اپنی کچھ تصاویر شیئر کیں۔ وہ اپنے پیشوں کو گزارنے کے لیے مری میں تھی۔ اس نے مری روڈ پر بہت لطف اٹھایا اور اپنے مداحوں کے ساتھ شیئر کرنے کے لیے کچھ حیرت انگیز تصاویر پر کلک کیا۔ آئیے اس کی تصویر پر ایک نظر ڈالتے ہیں جو اس نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر شیئر کی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں