میری بیٹا میری زندگی ہے علیزے شاہ سے زیادہ حیسن مومل خالد کون ہیں اور ان کی فیملی میں کون کون شامل ہے ان کی زندگی کے بارے میں وہ باتیں جانیں جو آپ کو پہلے نہیں معلوم

پاکستانی اداکارہ اور ماڈل مومل خالد کی نازک پرفارمنس اور خوبصورت انداز ، دلکش اداکاری اور مزاحیہ الفاظ ان کے مداحوں کو بہت پسند ہیں۔ ان کو دیکھ کر ایسا نہیں لگتا کہ وہ صرف 23 سال کے ہیں۔ اس کے مداحوں کو بتائیں کہ مومل کی سالگرہ 2 ستمبر کو آتی ہے اور وہ اس سال ستمبر 2021 میں 24 سال کی ہونے والی ہیں۔

مومل کا پہلا تعارفی شو جیو ٹی وی پر خود غرض تھا جس میں وہ اداکارہ اشنا شاہ اور آغا علی کے ساتھ نظر آئیں۔ اداکارہ مومل بھی شادی شدہ ہے جس پر لوگ یقین نہیں کر سکتے ، اس کی شادی 2017 میں ہوئی تھی۔تاہم ان کا ایک نوجوان بیٹا محمد صلاح بھی ہے جو 20 مئی 2020 کو پیدا ہوا تھا اور اب اس کی عمر ایک سال ہے۔

مومل کے شوہر عثمان پٹیل ہیں جن کا تعلق شوبز انڈسٹری سے ہے۔ انہوں نے نذر بری ، بھروسہ اور سایا جیسے ڈراموں میں بھی کام کیا ہے۔ مومل کئی پاکستانی مصنوعات کے برانڈ ایمبیسڈر بھی رہے ہیں جن میں نیویا ، چیری ریپ اور انا شامل ہیں۔

اس کے خاندان میں مومل کے شوہر عثمان ، اس کے والد خالد ، اس کی ماں نزہت خالد ، اس کی ساس ، اس کا بھائی اور ایک جوان بیٹا شامل ہیں۔

گزشتہ روز مومل نے انسٹاگرام پر اپنے بیٹے صلاح کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی جس میں اس نے لکھا کہ ممی اور بیٹے ، یہ تصویر وائرل ہورہی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں