مجھے تو سچی محبت تھی پر وہ بے وفا نکلا۔۔ان کی پہلی شادی سے 2 بیٹیاں بھی ہیں ۔۔ پاکستان کی اہم ترین شخصیات جن کی پہلی طلاق کے بعد دوسری شادی ہوئی جس کے بعد اب ہنسی خوشی زندگی گزار رہی ہیں

شادی کرنا ایک آسان کام ہے ، لیکن شادی کے بعد خوشگوار شادی کرنا ، شوہر اور بیوی کے درمیان مضبوط رشتہ برقرار رکھنا ، نیز ایک دوسرے کی غلطیوں کو معاف کرنا ، انتہائی مشکل کام ہیں۔ یقینا ، جوڑے جو ان ذمہ داریوں کو پورا کرتے ہیں ان کے کامیاب شادی کا زیادہ امکان ہوتا ہے ، اور جوڑے جو اچھی شادی کو برقرار رکھنے سے قاصر ہوتے ہیں وہ ناکامی کا شکار ہوتے ہیں

۔ پاکستانی شوبز انڈسٹری میں چند جوڑے ہیں جنہوں نے شادی کی لیکن یہ چند ماہ بھی نہیں چل سکی ، پھر انہوں نے ایک نئے ساتھی کے ساتھ دوبارہ رہنے کا فیصلہ کیا۔ آج اس آرٹیکل میں ہم ان مشہور شخصیات کے جوڑے کے بارے میں بات کرنے جا رہے ہیں جنہوں نے اپنے پہلے شوہر / بیوی کو طلاق دی یا پھر ان اداکاروں نے ایک دوسرے سے شادی کی۔

1- اسد صدیقی اور زارا نور عباس معروف اداکار اسد صدیقی نے پہلی شادی ماہم بابر سے کی تھی جبکہ اب وہ خوشی سے اداکار زارا نور عباس سے شادی کر رہے ہیں۔ اسد اور ماہم نے 2014 میں شادی کی تھی ، لیکن کچھ مہینوں بعد علیحدہ ہوگئے۔ اداکارہ زارا نور عباس نے 2014 میں شادی کی ، لیکن بدقسمتی سے زارا نور عباس کی شادی چند ماہ تک جاری رہی۔ لیکن پھر انہوں نے اسد صدیقی سے دوستی کی اور انہوں نے اس دوستی کو ازدواجی تعلقات میں بدل دیا۔

2- فہد مرزا اور ثروت گیلانی بہت کم لوگ جانتے ہوں گے کہ مشہور اداکارہ ثروت گیلانی کی پہلی شادی بیگم نواز علی کے بھائی عمر سلیم سے ہوئی تھی۔ اس جوڑے نے 2005 میں شادی کی اور پھر 2008 میں ٹوٹ گئے۔ اداکار اور ڈاکٹر فہد مرزا کی شادی طاہرہ مرزا نامی لڑکی سے ہوئی تھی لیکن شادی کے 3 سال بعد دونوں الگ ہوگئے۔ تعلقات کے بارے میں مزید تفصیلات معلوم نہیں ہیں ، لیکن خیال کیا جاتا ہے کہ فہد مرزا کی اپنی پہلی بیوی سے ایک بیٹی ہے۔

فہد اور ثروت کی شادی 13 اگست 2014 کو ہوئی۔ 3- جوگن کاظم۔ اداکار اور میزبان جوگن کاظم کی پہلی شادی 2003 میں ایک آدمی سے ہوئی تھی۔ اگلے سال جگن کاظم نے ایک بیٹے کو جنم دیا جس کا نام حمزہ تھا۔ لیکن بدقسمتی سے ، ان کے بیٹے کی پیدائش کے دو ماہ بعد ، جوگن اور اس کے شوہر الگ ہوگئے۔ اب جوگن کی شادی 2013 میں فیصل نقوی سے ہوئی جو پیشے سے وکیل ہے۔ فیصل بھی شادی شدہ تھا لیکن اپنی پہلی بیوی کو طلاق دے دی۔ فیصل کی اپنی پہلی بیوی سے 2 بیٹیاں ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں