علیزے شاہ دلہن فوٹو شاپ منیب بٹ کے ساتھ۔

علیزے شاہ پاکستان کا نیا ابھرتا ہوا ٹیلنٹ ہے عزت اور شہرت وہ چاہتی ہے جیسا کہ ہر کوئی جانتا ہے کہ شہرت پانا کیک کا ٹکڑا نہیں ہے۔


علیزے شاہ نے اپنی اداکاری سے لوگوں کے دل جیت لیے ہیں ، وہ اتنی خوبصورت ہے کہ کوئی بھی برانڈ اس کے ساتھ کام کرنے کا موقع گنوانا نہیں چاہتا۔ یہ ایک غلط طریقے سے تھا ، انہوں نے اس پر بہت تنقید کی لیکن علی شاہ نے ان میں سے کسی کی نہیں سنی اور اس نے اپنی محنت جاری رکھی اور دوبارہ دل جیت لیے۔

اداکارہ علیزے شاہ اور منیب بٹ کا برائیڈل فوٹو شاپ اس وقت سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر توجہ اور تعریف کا مرکز ہے ، لیکن کچھ لوگ ان پر تنقید بھی کر رہے ہیں ، علیزے اور منیب صرف سخت محنت کر رہے ہیں اور ان کی پوسٹوں پر نفرت انگیز تبصروں کو نظر انداز کر رہے ہیں۔

اگر ہم علیزے شاہ کے سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے بارے میں بات کریں تو ان کے انسٹاگرام ہینڈل پر کل 3.7 ملین فالورز ہیں ، یعنی فالورز کی بڑی تعداد ہے۔ وہ اپنی صلاحیتوں کی وجہ سے انڈسٹری میں بہت مشہور ہو گی۔

لیکن آج کے آرٹیکل میں ، ہم اداکارہ اور ماڈل علیزے شاہ اور منیب بٹ کی دلہن کے فوٹوشاپ کی تصاویر دیکھیں گے ، تصویروں میں دیکھا جا سکتا ہے کہ وہ فوٹو شاپ کو اپنی خوبصورتی سے مار رہی ہے کیونکہ وہ چاند کو دیکھ رہی ہے۔ فوٹو گرافر مہا کی فوٹوگرافی۔تو آئیے علیزے شاہ اور منیب بٹ کی شاندار تصاویر دیکھتے ہیں۔

ہم ہمیشہ آپ کے تبصرے پڑھتے ہیں لہذا ہمیں یہ بتانا نہ بھولیں کہ علیزے شاہ اور منیب بٹ کا کون سا ڈرامہ آپ کا پسندیدہ ہے۔ شکریہ

اپنا تبصرہ بھیجیں